Photobucket

Monday, May 04, 2009

.:: BaLaSaN...ToInG !!!!!!

waaaaaaa...penat nyer perah otak td..2 jam 30 mint..huhuhu..esok ad 1 paper lg..pstu mlm tu dh nk blik..nek bas kul 830...sedey nyer nk tngal UKM..

hrmmm..ni pasal exam n perut ku yg lapar..huhuhu..malu tahap cipan...aku exam kul 330 td..d sbb kn gementar nk exam..ak xlalu mkn..so????..huhuhu..lapar la...sblm g dectar,aku g pusan dlu..ubat gg ak dh abeh da...

bla msuk Umart..bru ak tau..buruk tol prangai ak time ngah lapar..abeh aku balun mknan kt ctu..huhuhu..igt nk mkn kt sblm msuk exam..tup2..aku dh bkak dh..mmber2 dk sblah ak pose da...malu sposen..simpan la balik..adoii...laparrrrrrrrrr.....

hrmm....dlm dewan:
bla exam bmula..ak pn bkak la krtas soklan...fuyyoooo..besh tuh...wlo pn ak study tebuk2,tp masuk...besh nyer..mntak2 la xde gangguan time ak nk jwb ni...huhuhu..

ak pn start la wt point2...ps2 msuk episode mengarang..bla ak letak je mata pen kt kertas..tetiba..kkrrriiiooooookkkk...adush..perut aku brbunyi la..mntak2 la org kt tepi ak ni xdgr..huhuhu..makin laju ak mnulis,makin rancak lak lagu y perut ak nyanyi..iskh...xleh jd ni...abaikn lah perut tuh..biar la org dgr ke x...

hrmmm...30 mint sblm masa tamat,ak dh siap mngarang...ak pn semak la jwpn..kot2 la de tsilap..mklum la..kwn2 ak ckp ak klo dh mngarang dlm dewan exam,mmg cm xde brek..huhuhu btol ke??wahwahwahwah.....ngah semak2 tuh..tetiba..kkrriiooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!huhu...cipan pnya perut..kuat giler..iskh..malu nyer.mmg sah2 bdk sblah ak dgr ni....adushhhhh....

so..ak pn xtnggu lame,trus antar kertas n melencong ke KTHO..uish..bnyk la plak mkanan..pe lg..nasi goreng sbungkus,soto sbungkus..hahahaha..ak pn balik la..smpi kt bilik...bru prasan...mknan y ak beli kt pusan xmkn lg..cmpur lak nga y beli kt KTHO..huhuhuhu..alamat nyer tdo la aku...sok 1 paper lg..bla nk study...adushhhhhhhhh!!!!!!!!! pdan mka ak...ska dera perut..kn dh dpt balasan..malu cipan!!!!!!!

No comments: