Photobucket

Saturday, November 07, 2009

.::8 N0vEmBeR > Epi B'DaY t0 mYsELf::.


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini



slamat hari lahir buat diriku..selamat pendek umur jgk...thanks to mak n ayah cz mendidik diri ini..mrmbesarkan diri ini sehingga besar pendek..kehkehkehkeh..

YA ALLAH..aku malu untuk meminta YA ALLAH..tapi aku tidak mahu menjadi hamba yang sombong YA ALLAH..YA ALLAH..di hari bersejarah bagi ku ini, ku mohon lanjutkan lah usiaku dan kedua ibubapa ku agar aku dapat membalas segala penat lelah mereka selama ini..aku mengharap redha dari Mu YA ALLAH..dengan setiap apa yang aku perolehi hari ini..YA ALLAH..jangan lah Engkau menutup ingatanku terhadap susah payah orang tua ku, guru dan sahabat2 ku..YA ALLAH..dihari yang bersejarah ini juga..aku mohon pada MU agar kebaikan sentiasa mengiringi mereka2 ini YA ALLAH..perjodohkanlah aku dengan si dia YA ALLAH..redhailah perhubungan kami sehingga akhir hayat kami berdua YA ALLAH..letakkanlah di dia dibawah jagaan MU sepanjang masa YA ALLAH..makbulkan lah doa ku YA ALLAH..amin..

No comments: